2012. január 18., szerda

Laptop+táska+hűtő (Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile) - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

ELADÓ A VILÁG LEGKEDVESEBB LAPTOPJA!
Lassan végzek az egyetemen, hazaköltöztem a kollégiumból, így már nincs szükségem laptopra, az itthoni asztali gépet használom.
A laptopot ritkán használtam, bölcsészként túl sok szükségem nem volt rá.
Újszerű, kifogástalan állapotú, megkímélt, a gyári tulajdonságai a mai gépekkel is felveszik a versenyt.
ESPRIMO Mobile V5535-ös modell
2010-ben vettem újonnan
Tulajdonságai:
2GB DDR2 RAM
CORE 2 DUO T5850 2x2, 16Ghz
Western Digital 160 GB
Intel
15, 4 colos
Mióta a gépet megvettem asztalon és állványon használtam, nem ettem fölötte, sosem ejtettem el, nem hurcoltam mindenhova magammal, védőfólia volt rajta kívülről, a monitoron és a tenyerem helyén a billentyűzetnél. Utóbbi kettőt eltávolítottam, mert porosak voltak, semmi nyomot nem hagytak, olyan, mintha új volna, nincs sehol megkopva. A külső matricát -ahogy a képen is látható- fennhagytam, hátha megtetszik a vevőnek és így fogja használni, egyébként nyom nélkül eltávolítható és az eredeti színe szürke-fekete. Kifejezetten elegáns.
Színben a külső matricához illik a táska, amit ajándékba adok. (van róla kép)
USBről működtethető a ventilátoros emelőállványa, ettől kényelmesebb a gépelés, ezt is ajándékba küldöm. (erről is töltöttem fel képet)
A képek közül a világosabbak vakuval készültek, ezeken a tárgyak látszottak jobban, a sötétebbek vaku nélkül, ezeken a monitor színe jobban látszik.
A csomag súlya együtt 3500gramm.


Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-14 14:14
. Laptop+táska+hűtő (Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile) - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése